۳۰ دی ۱۳۹۲، ۶:۴۰

دوست عنوان کرد:

اردوهای جهادی با حضور یک هزار نفر از 15 اسفند در استان بوشهر آغاز می‌شود

اردوهای جهادی با حضور یک هزار نفر از 15 اسفند در استان بوشهر آغاز می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: دبیر قرارگاه جهادی ناحیه امام خمینی سپاه محمد رسول الله گفت: اردوهای جهادی در استان بوشهر با حضور یک‌هزار نفر از 15 اسفند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی دوست عصر یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: امسال در استان بوشهر یک قرار گاه برپا می‌شود که در این قرارگاه 25 گروه جهادی که هر گروه 40 الی50 نفر است، به مناطق محروم شهرستان دشتی و دشتستان اعزام خواهند شد.

وی افزود: این اردوها از 15 اسفند ماه سال جاری شروع و تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی کار خواهد شد.

دوست با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما روستاهای محروم و ساخت و سازهای عام المنفعه در این مناطق است، ادامه داد: برنامه اول ما شناسایی منطقه و تکمیل فرم‌ها و نشست با دهیاران و بخشداران برای بررسی مسائل و مشکلات روستا است.

مسئولان صالح کار را اماده و شرایط اسکان نیروها را فراهم کنند

قرارگاه جهادی ناحیه امام خمینی سپاه محمد رسول الله در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا این برنامه‌ها در استان‌های کشور تاکنون اجرا شده است، گفت: این قرارگاه در سال‌های گذشته در استان خوزستان، کردستان، لرستان دایر بوده و کارهایی در حوزه‌های مختلف انجام شده و همین کارها در استان بوشهر نیز اجرا خواهد شد.

دوست خواستار همکاری مسئولین شهرستان در زمینه‌های سوخت ماشین آلات، خودرو، اسکان و مهیا بودن مصالح شد و گفت: حتما مصالح کار مهیا و آماده شود تا مشکلی در کارهای به وجود نیاید.

اقدامات جهادی ماندگاری مردم در روستاها را افزایش می‌دهد

معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان دشتی نیز گفت: خدمات نظام در مناطق محروم کشور و به‌ویژه روستاها ستودنی است و تشکیل اردوهای جهادی در این مناطق کار بسیار خوبی است که هر ساله شاهد آن هستیم.

علی زارعی افزود: در مناطق زلزله زده دشتی کارهای خوبی انجام شده که نیاز است کارهایی در راستای ماندگاری مردم در روستاها و امید بیشتر به زندگی صورت پذیرد.

وی ساخت غسالخانه، خانه بهداشت، پل و خانه عالم را از ضرورت‌هایی عنوان کرد که باید در برخی از روستاهای شهرستان احداث شود.

کد خبر 2217342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha